Optagelse

Optagelse skoleår 24/25

For at blive optaget som elev på Klintebjerg Efterskole skal i først booke en rundvisning med en samtale.
Rundvisningen foretages af vores skolemor Dorthe, der også håndtere alt medicin på skolen.
Selve optagelsessamtalen bliver afholdt med skolens forstander Lars.

Hvis I efter samtalen ønsker at søge en plads på Klintebjerg Efterskole, så skal I fremskaffe en PPR-erklæring og en opdateret skoleudtalelse.
Begge dele sendes til skolens kontormail, samme dag som I udfylder indmeldelsesblanketten.

Skolen er godkendt til tilskud i henhold til lovbekendtgørelsen nr. 870 af 19. august 2004 om folkehøjskoler, efterskoler, husholdningsskoler og håndarbejdsskoler og i henhold til bekendtgørelse nr. 1230 af 18. december 2000 om tilskud til folkehøjskoler, efterskoler, husholdningsskoler og håndarbejdsskoler.

Husk at vælge det korrekte årstal for optagelse.